onsdag 3 juli 2013

Video - nä!

Idag har det - skamligt nog - varit si och så med valpträningen. Men eftersom vädret var hyfsat på kvällen så blev det i alla fall grillning. Jag filmade en trevlig sekvens med tre lekande hundar på pooltäcket (ja, vi lade på det igen eftersom morgontemperaturen är ca 10-12 grader och eftermiddagstempen max 17).
Fattar inte varför blogger är så negativ till mina videor...
Det går bara inte!

Men en liten Sonja kan jag väl bjuda på. En tjej med de mest fantastiska öron man kan tänka sig! Dom ändrar sig från den ena veckan till den andra! 
"Ett fel uppstod när din video skulle överföras". OK, men vad var det för fel och hur ska jag göra för att komma runt det? Ingen svarar.
Imponerande hur de vuxna hundarna fostrar Sonja. De leker med henne, de visar hur man leker, försvarar sin mat, sin korg och de tillrättavisar när hon gör saker som dom vet att man inte får göra!
Och hon lyder. Mycket bättre än när jag säger till. 
Nästa vecka hoppas jag att vi får träffa Sonjas syster! Undrar om hon är lika galet påhittig...

Har provat åtskilliga gånger med videon men får det inte att funka.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar