torsdag 4 juli 2013

Stillbilder...

Alla mina försök att lägga in en video går om intet. Mina Facebookvänner kan visserligen se den där men det hade varit kul att lägga den här också.
Idag blev det plötsligt varmt. Redan vid sjutiden kändes det att nu, nu kommer sommaren. Och vi har väl lyckats komma upp till 23 grader. 
Hundarna (mest Svante) har pustat och lekarna har väl inte varit särskilt intensiva.


Sonja och jag har myst vid poolen och läst bok och ätit glass.

Så´n stil hon har när hon går ner.

Tre hungriga irländare väntar på kvällsmat. Måltider är aktiviteter som dom garanterat aldrig missar. Vilken makalös aptit dom har alla tre! Det gäller att inte falla till föga för bedjande bruna ögon.
Svante har en otrolig känsla för när människorna har ätit färdigt. Då kommer han smygande - han gnäller inte, han dräglar inte, han lägger bara huvudet i husses knä och väntar. För det mesta väntar han inte förgäves.
I morgon måste jag skärpa mig när det gäller Sonjas 2 minuter gånger 6/dag. Vi måste träna mycket mera på allt möjligt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar