onsdag 23 juli 2014

Nej, inga glada pudlar!

Det är min något morbida sida av personligheten som får mig att titta på program som "Top Dog". Amerikansk tävling i att stajla pudlar med färg och form. Jag är inte förtjust i Amerika, jag gillar inte att styra ut hundar i hattar, kläder eller glasögon och jag gillar inte (amerikanska, fullvuxna) kvinnor som pratar som speedade femåringar. Jag gillar heller inte hundar som ser olyckliga ut.
Och ända kunde jag inte låta bli!

Här kommer några bilder.














Publikens val. Matten som pratar som en femåring och hennes man som är utklädd till Mickey Mouse.


Och juryns val - The Winner Is..."En geishas memoarer!"

SÅÅÅ glad jag är, att jag inte är pudel i Amerika. Dom ser alls inte glada ut.

Annars då? Jo, idag har det varit värsta poolpartyt igen. Siri har varit här med matte och andra släktingar varav två små badglada barn. Och Lotta, Otto och de treåriga tvillingarna har också badat av hjärtans lust. Vilken himla tur att det finns människor som gillar att bada när vi nu har en pool!
Otto fyller dessutom fem år idag och det är ju värt att fira.



a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar