måndag 28 april 2014

Fortfarande sommar

Kanske var det här den sista sommardagen på ett tag.
Grillandet är avslutat, Sonja ligger snällt och sover på en solstol - bunden - medan vi förbereder och äter. Fungerar utmärkt. Innan jag satte fast henne hann hon sno mina gummistövlar, en grytlapp samt ett nät med vitlök. Varför kan hon inte gilla sina egna grejor?



I väntan på grillning...


Säsongens hittills mest misslyckade bild, fast lite kul ändå. Jag såg absolut ingenting i solskenet men hade för avsikt att fota Svante när han luktade på stockrosen vid väggen. Hans och min skugga är väl det mest intressanta på den bilden.


Den här kom med posten idag! Har ni inte läst Ulla Bolinder tidigare så rekommenderar jag att ni gör det. Hon är fenomenal på att beskriva personer genom att låta dom beskriva sig själva. Genom deras sätt att vara, prata, agera etc. Om ni förstår vad jag menar. Jag har korrekturläst boken och trots att Ulla själv är duktig på att korr.läsa så finns det tydligen några fel ändå. Att det aldrig kan bli helt felfritt!


a



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar