torsdag 20 februari 2014

Något justerad både här och där.

Om man adderar halsont och hosta, lite feber, en skada i högerhanden som gör den näst intill obrukbar och vinter-OS så måste de flesta förstå, att både bloggande och fotograferande är lågprioriterat. Jag räknar dock kallt med, att samtliga dessa tillstånd är övergående. Speciellt OS som garanterat tar slut på söndag.
Siri är nytrimmad, Svante var hos frissan igår så nu är det bara lilla Sonja kvar som ser ut som en rugguggla. Hennes stund kommer också - i slutet av mars ska hon bli av med vinterkappan.


Time for Dentastix! Jag lade mig faktiskt på knä för att få en bättre bild och slippa dom upprättstående öronen. Då stal Svante godnattgodiset som jag oförsiktigt nog hade lagt i fickan på tröjan... Och Sonja var duktig tjej och satt ned ögonblicket innan jag knäppte. Suck.
Sonja skuttar alltid upp på sängen med sitt godis medan Svante äter stående.


Nu har båda parkerat sig i sängen och jag ska se om det finns lite plats över till mig också.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar