tisdag 15 oktober 2013

Nytt bloggutseende...

Idag fick jag för mig att försöka ändra lite på utseendet på bloggen. Knappt jag vågar testa för jag kommer ju inte ihåg hur det såg ut innan. Och så blev det så här. Ett tag i alla fall.
Sen skulle jag ta några bilder. Jag tror att jag tog minst 100 och ändå blev ingen särskilt bra. Får nog begränsa mig och inte försöka plåta alla tre samtidigt.


Vi körde lite godissök på gräsmattan och jag begriper inte varför alla tre måste leta på nästan samma ställe. Men jag fick i alla fall hela gänget på samma bild.


Svante, som är ganska systematisk när han vill, drog sig undan och sökte i djup koncentration. Inte en enda liten chihuahuagodis får missas.
Sonja har nog stoppat i sig för mycket skräp på promenaderna för hennes mage har varit minst sagt i olag de senaste tolv timmarna. Hoppas verkligen det går över för jag har ingen lust att lägga ut dagstidningar igen.                            




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar