torsdag 18 december 2014

Väntan... och ett julkort

Just nu väntar jag bara på besked från analysen på Sonjas klo. Det känns som en evighet med ett par veckor och egentligen påverkar det ju inte tillvaron så mycket om jag vet eller inte vet.
Sonja är pigg, går med på promenader och stjäl prylar som vanligt. Busar med Svante och morrar och skäller åt inbillade "faror" som hon ser eller hör.
Eftersom jag vet hur det är med efterhängsna patienter som ringer tre gånger om dagen för att höra om provsvaren har kommit ringer jag alltså inte. Vet. har lovat att höra av sig... I morgon är det fredag och sen två vardagar innan julhelgen. Ja, ja - det ordnar sig.
Kameran har legat overksam i flera dagar så några hundbilder blir det inte i dag heller.
Däremot blir det ett julkort. Hade inte tänkt göra något i år men när julkorten börjar droppa in tog jag mig samman och gjorde ett förrgår.


Så i god tid - God Jul på er alla!










a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar