onsdag 17 september 2014

Fortfarande sommar i Skåne

Nu har jag bestämt mig - det får bli en Mac. Tyvärr fanns inte "min" maskin på lagret så jag får vänta ett par dagar. Det ska jag väl klara. Sen bjuder dom på kurs också. Jag har aldrig gått en minuts kurs i hur man hanterar datorer så det ska bli spännande! Det mesta kan jag säkert klura ut ändå men varför hålla på i flera dagar om man kan lära sig på några minuter?
Några halvdåliga bilder på hundarna. Det var överlag missnöje över att Siri hölls kopplad.



Sonja liksom "tappar" öronen när hon blir glad och glad blir hon alltid när Siri kommer.
Sen träffade hon stora Doris på eftermiddagspromenaden och det var också jättekul. Ännu roligare blev det när en jättelik hare hoppade fram ur buskagen och hon fick nöjet att springa efter den. Självklart hann hon inte ifatt den men det var skoj så länge det varade.

Det är fantastiskt väder fortfarande - eller igen. Strålande sol och 20-22 grader. Sommar alltså och ytterdörren kan fortfarande vara öppen vilket uppskattas mycket av de fyrbenta.
Ikväll är våra gäster och firar Anders födelsedag. Grattis till honom!



a



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar