onsdag 12 november 2014

Nytt bytesdjur

Nu har jag spelat WF i flera dagar med en slumpmotståndare som hade lite svårt att komma till skott. Men det är klart - alla är ju inte pensionärer. Trist var det i alla fall. Jag vann med 200 poäng och borde vara nöjd, men LITE tuggmotstånd vill man ju ha. Saknar dig, BMW!

Efter en eftermiddagstur i trädgården kom hundarna in och Svante jagade Sonja runt, runt - hysteriskt skällande. Hon är snabb, den lilla, och han fick inte tag i henne trots att jag hjälpte till. Att hon hade något i munnen var lätt att räkna ut. Antingen något som Svante bedömde som förbjudet eller också ville ha själv. Köttbullarna fick komma fram. Få saker kan konkurrera med köttbullar. Sonja och jag bytte byte. Hon fick en Mamma Scan och jag fick en blöt, sladdrig och väldigt död sork! Ingen bild, nej. Ska bara komma ihåg att gå ut med soppåsen i kväll.



a

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar