fredag 19 september 2014

Nu har jag suttit vid datorer hela dagen. Utom när jag var med Svante hos doktorn. Himla bra veterinär har vi faktiskt. Hon kom fram till att vi skulle fokusera på att han är "låg". Troligen beroende på att han har ont i magen och har diarré. Hältan är ju bättre och vi kan nog avvakta ett tag till med den. Skonkost (kostade bara 250 spänn för minsta påsen) och medicin som matte redan hade hemma för "återställande av normal tarmflora".
Tills vidare ingen sedering och röntgen, inga blodprover och bara avvakta och se hur det utvecklar sig. Bra tycker matte som alltid tror att det mesta går över av sig själv.

Börjar bli kompis med min nya Mac och snabel-a har kommit på plats med alt+*. Konstigt men jag bryr mig inte så länge det funkar.
Att ladda in bilder från kameran håller jag på att lära mig.

Svante...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar