onsdag 23 oktober 2013

Inte en enda vettig bild har jag lyckats prestera idag. Däremot har jag kastat minst femtio. Det är tur att man inte plåtar med gamla tiders filmrullar! Tänk vad det hade kostat och tänk vilken besvikelse när man hämtade en framkallad rulle och inte en enda bild blev bra.

Trots förstärkning av kompostgallret med ståltråd hittade jag Sonja på fel sida idag igen. Visserligen hade hon inte åstadkommit någon större förödelse men hon hade placerat sig i den enda möbel som inte är hundtillåten - den röda soffan. Hon verkade ha det jätteskönt och fattade inte alls varför jag lyfte ner henne och satte henne på rätt sida gallret.


Eftersom jag inte har några egna bilder bifogar jag två foton som jag fått från Sonjas uppfödare, Bibbi och Arne Sköld. Man anar redan tidigt den här valpens kynne. Varför bry sig om att handdukarna hänger jättehögt upp? Det SKA gå att få tag i dom.

Tror jag tar snuvan med mig i sängen och läser en god bok.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar